donderdag 5 juli 2012

Flower pants

I was so happy when I found this lovely pants at the Primark. And when I saw the price of the pants I was even happier. He was only 3 euros! I think it is a great piece to complement my wardrobe. What do you think about my flower pants?

I also found a beautiful ring with the first letter of my name. I think it is a funny thing. You can see the ring on the last picture.








 Top: H&M
Pants: Primark
Shoes: van Haren
Bracelet: Primark
Ring: Primark

Love, Joyce 

10 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Die ring is trouwens erg gaaf! ^^
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg je nu hoor! zou je mij ook willen volgen via GFC?
      Bedankt voor het volgen!
      liefs!

      Verwijderen
  2. Ik hou zelf wat minder van wijde modellen, maar de print vind ik wel erg gaaf, en hij staat je erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat is nog eens een koopje! Ik vind 'm leuk en hij staat je mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke broek!!
    ik volg je, misschien wil jij mij ook volgen? (;

    Liefs Esmee
    friendsaremeaningful.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aawh die ring super vet! Nog veel plezier in Amerika hé!

    BeantwoordenVerwijderen