woensdag 7 maart 2012

Antwerpen!

Morgen ga ik voor 2 dagen naar Antwerpen met mijn opleiding. Morgen ochtend om 9u neem ik de trein zodat ik om 11u in Antwerpen ben. En dan kan het avontuur beginnen. We slapen in een Jeugdherberg. Ik deel de kamer met een vriendin en we hebben gelukkig een eigen badkamer. Dat scheelt weer. Het plan is om na aankomst in de jeugdherberg op stap te gaan naar 2 verschillende musea in Antwerpen. Om 14:00 moeten wij in het Fotomuseum aanwezig zijn en aansluitend brengen we een bezoek aan het MuHKA. Daarna ga ik denk ik maar even de winkelstraat bekijken. Eens kijken of daar nog wat leuke items zijn voor in mijn kledingkast. Als we een hapje gegeten hebben staat er een stap avond op het programma. De volgende dag moeten wij helaas wel weer om half 12 in het MAS zijn ( een museum over de geschiedenis van Antwerpen. Daarna kunnen wij nog wat winkels bezoek en weer terug naar huis.


De tip was om niet te veel bagage mee te nemen, omdat we dit de hele dag met ons mee moeten nemen.

Tot zaterdag!

Liefs, Joyce


1 opmerking:

  1. Veel plezier meis. Dus je bent er niet vrijdag avond met dansen? Liefs marjolein

    BeantwoordenVerwijderen