vrijdag 9 maart 2012

Home sweet Home


Vanmiddag ben ik weer thuis gekomen uit het prachtige Antwerpen. Gister arriveerde we na een wandeltocht van een half uur in de jeugdherberg. In de jeugdherberg konden we onze slaap spullen achterlaten om vervolgens de stad te kunnen gaan verkennen. Ik ben samen met wat andere studiegenootjes richting het fotomuseum gaan lopen. Onderweg kwamen we allemaal leuke vintage winkeltjes tegen. Erg leuk om daar een bezoek aan te brengen als je in Antwerpen bent! 




Vintage winkel Antwerpen









Na verschillende vintage winkels te hebben gezien besloten we te gaan genieten van het heerlijke zonnetje. Vlakbij het museum was een parkje waar we even heerlijk hebben gezeten en geschommeld.



'S avonds zijn we lekker uit eten geweest. Als nagerecht had ik een lekkere verse munt thee.


 Na het eten zijn we gezellig gaan stappen.


Vandaag was er dan eindelijk ook nog even tijd om te shoppen in de hoofdstraat. En ik heb nog even de winkel van Forever 21 bekeken. Ik heb dus weer wat leuke items kunnen scoren.





Om 1u heb ik lekker de trein naar huis gepakt. Het waren 2 leuke dagen!

Liefs, Joyce







                                                        




 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten