donderdag 31 mei 2012

Give away

My lovely, lovely, lovely people !  I've wanted to thank You so so much for confidence, which You give me, for all of this comments, lovely words and for all what are You doing for me. You have no idea how Your support makes me happy. That's why I will give one of you this beautiful earrings.

What You have to do:
- follow my blog by Google Friend Connect or Bloglovin
- like my facebook page HERE
- write your email in comments under this post

Good luck people ! This give away takes to 15-06-2012


Love, Joyce

11 opmerkingen:

  1. Ik doe mee!
    Ik volg je via bloglovin en GFC en ik heb je fb pagina geliked!
    emmy.kolkman@live.nl

    Leuke giveaway!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe zeker mee!
    vind de oorbellen super!

    - ik volg je via GFC
    - ik volg je via bloglovin'.
    - ik heb de facebook-pagina geliked.
    - myn email; haffx@live.nl

    hoop super graag dat ik win, maaar ..
    moge de beste winnen! xloves.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love these cute earrings!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful earrings! I cannot participiate due to the italian legsilation:-((

    BeantwoordenVerwijderen
  5. i'm in! voldoe aan de eisen & emailadress is lovedreamslivedreams@hotmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke oorbelletjes!
    Ik doe zeker mee, ik volg je volgens mij via friendconnect ( dat is toch gewoon op dat 'volgen' klikken bij hoeveel volgers je hebt? ik volg je ook via bloglovin & ga de facebook pagina zo liken!
    mijn e mail is isatjelol@hotmail.com xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very cute post--I simply adore the charm bracelet!

    -Lauren
    http://adornlafemme.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke Give-Away & gave blog!

    Ik volg je en heb je geliked,
    mijn email is: BodilHuisman@gmail.com

    Liefs Bo
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, supermooie oorbellen! ik doe zeker mee! ik heb alles gedaan! mail: fashionchick.x@hotmail.com X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je mij volgt!! Ik volg jou nu ook op bloglovin! Heb ook je facebook geliked:) Doe graag mee om deze super toffe oorbellen te winnen! Bedankt voor de tip:) Mijn mailadrees: bertine@aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen